Posted in

اسکای هوش مصنوعی را جایگزین کارمندان کرد

شرکت اسکای، ارائه‌دهنده خدمات تلویزیونی و اینترنت در انگلیس، اعلام کرده است که دو هزار کارمند مرکز تماس خود را اخراج می‌کند. به جای این نیروها، چت بات‌های هوش مصنوعی و کارمندان دورکار خدمات آنلاین جایگزین خواهند شد.

مرکز تماس اسکای در شهرهای استوک پورت، شفیلد و لیدز تعطیل می‌شود. این شرکت مدعی است که بیشتر مشتریان ترجیح می‌دهند از اپلیکیشن‌ها یا وب برای پرداخت صورتحساب و تمدید قرارداد استفاده کنند. اسکای پیش‌بینی کرده که تماس‌های سالانه تا سال ۲۰۲۹ از ۲۵ میلیون به ۱۷ میلیون کاهش یابد.

به دلیل ضرر مالی ۷۷۳ میلیون پوندی در سال ۲۰۲۳، اسکای تصمیم به این تغییرات گرفته است. هدف این شرکت کاهش هزینه‌ها و تمرکز بیشتر بر هوش مصنوعی است.

برای دیدن منبع این خبر کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *